Problémy elektrických řízení PASSAT B7 , B8, Tiguan, Touareg

Choupe až to praští, skřípe, drnčí, lupe, přeskakuje, práská, klepe, poklepává, poklepkává, škube, poskakuje, nezatácí až do krajní polohy nebo již nejde vůbec...taková slova slýcháme od nešťastných majitelů aut s elektrickým posilovačem řízení (elektromotor na hřebenu řízení), nejčastěji se týká automobilů VW Passat B7 B8 , Volkswagen Tiguan, VW Touareg , Škoda Superb,....Kde je tedy problém? Problém je v poškození kuličkového pohonu - nečistoty a vlhkost, které se dostaly pod manžety a dále do pohonu zapříčinily mechanické poškození pohonu kozozí / nečistotami (abrazivo) / kombinací obojího.

Níže přikládáme fotky kuličkového pohonu.
Při repasi měníme tuto komponentu za novou tj. nový kuličkový pohon i hřídel, vše originální díly přímo od výrobce!

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení