Problémy elektrických řízení PASSAT B7 , B8, Tiguan, Touareg

Choupe až to praští, skřípe, drnčí, lupe, přeskakuje, práská, klepe, poklepává, poklepkává, škube, poskakuje, nezatácí až do krajní polohy nebo již nejde vůbec...taková slova slýcháme od nešťastných majitelů aut s elektrickým posilovačem řízení (elektromotor na hřebenu řízení), nejčastěji se týká automobilů VW Passat B7 B8 , Volkswagen Tiguan, VW Touareg , Škoda Superb,....Kde je tedy problém? Problém je v poškození kuličkového pohonu - nečistoty a vlhkost, které se dostaly pod manžety a dále do pohonu zapříčinily mechanické poškození pohonu kozozí / nečistotami (abrazivo) / kombinací obojího.

Níže přikládáme fotky kuličkového pohonu.
Při repasi měníme tuto komponentu za novou tj. nový kuličkový pohon i hřídel, vše originální díly přímo od výrobce!