Hřebenové řízení Peugeot 406

Majitelka tohoto vozu trochu více zanedbala údržbu. Doporučujeme pravidelné servisní prohlídky (ideálně před zimou), stačí pouze rychlá vizuální kontrola manžet řízení! Nejezděte s manžetami, které už ztratily pružnost nebo začínají praskat.

Problém u řízení z výše zmíněného vozidla (Peugeot 406) byl tak závažný, že se servořízení úplně zablokovalo a nešlo otočit volantem.

Po obdržení řízení k opravě a následné rozborce řízení jsme konstatovali, že víc zničené řízení jsme tu ještě neměli. Manžety byly na obou stranách roztrhané a ušpiněné olejem. Hlavní ozubená hřídel hřebene byla tak silně zkorodovaná, že hřebenem nešlo vůbec pohnout. Hřídel bylo nutno vyrobit novou. Rovněž bylo zapotřebí vyrobit novou i torzní tyč, která posouvá hřídelem. Dále už to byla rutinní oprava, nová pouzdra a všechny těsnící prvky, zkouška na stolici, odeslání zákazníkovi PPLkou.

Na první pohled neřešitelný úkol jsme proměnili do profesionální repase na úrovní nového dílu.

Cenovka za opravu tohoto řízení činila 3500Kč. 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení