Hřebenové řízení Peugeot 406

Majitelka tohoto vozu trochu více zanedbala údržbu. Doporučujeme pravidelné servisní prohlídky (ideálně před zimou), stačí pouze rychlá vizuální kontrola manžet řízení! Nejezděte s manžetami, které už ztratily pružnost nebo začínají praskat.

Problém u řízení z výše zmíněného vozidla (Peugeot 406) byl tak závažný, že se servořízení úplně zablokovalo a nešlo otočit volantem.

Po obdržení řízení k opravě a následné rozborce řízení jsme konstatovali, že víc zničené řízení jsme tu ještě neměli. Manžety byly na obou stranách roztrhané a ušpiněné olejem. Hlavní ozubená hřídel hřebene byla tak silně zkorodovaná, že hřebenem nešlo vůbec pohnout. Hřídel bylo nutno vyrobit novou. Rovněž bylo zapotřebí vyrobit novou i torzní tyč, která posouvá hřídelem. Dále už to byla rutinní oprava, nová pouzdra a všechny těsnící prvky, zkouška na stolici, odeslání zákazníkovi PPLkou.

Na první pohled neřešitelný úkol jsme proměnili do profesionální repase na úrovní nového dílu.

Cenovka za opravu tohoto řízení činila 3500Kč.